
1. ACREDITARE SI DIPLOMA ANC OBTINUTA
- Curs acreditat de Ministerul Muncii și Ministerul Educației (ANC): COD COR 7433.2.1
- Diplomă „Croitor îmbrăcăminte după comandă” – recunoscută național și internațional
2. PROGRAMA CURS
Ce vom face la acest curs ?
- Începem totul de la 0
- Învățăm despre tipurile de fibre, fire, țesături, materiale de bază, auxiliare și secundare
- Învățăm tipurile de cusături manuale și mecanice
- Învățăm să luăm măsurile necesare pentru construirea tiparelor
- Construim tiparul de baza pentru 5 produse pe măsurile cursantului
- Pregătim tiparele pentru croit și realizăm produsele
- Realizăm 5 produse de bază ( fusta, rochia, cămașa, sacou și pantalonul )
- Facem probe și ajustăm produsul (după caz) în funcție de conformația cursantului
- Învățăm să facem transformări pentru diverse modele pornind de la tiparul de bază
- Realizăm un proiect pentru examen, alegând unul din cele 5 produse căruia îi aplicăm o transformare ( cu materialul Dvs. )
- Toate tiparele vor fi construite de la 0 după măsurile Dvs.
Ce nu vom face la acest curs ?
- Nu lucrăm după „Burda” sau alte reviste de specialitate
- Nu vă punem la dispoziție „tipare la gata” pe măsuri standard
- Nu ne vom pierde timpul cu insăilatul produsului de mână
Ce oferim cursantilor ?
- Suport de curs gratuit ( construcție tipar și proces tehnologic produs )
- Grupe mici de cursanți ( maxim 9 )
- Mese de lucru dimensionate individual
- Țesături de calitate pentru realizarea celor 5 produse
- Hârtie pentru realizarea tiparelor pentru cele 5 produse
- Pentru alte produse proprii fiecare cursant iși va aduce țesaturi si hartie
- Echipamente și unelte necesare pe tot parcursul cursului
- Asistență gratuită după terminarea cursului pentru promovare și deschiderea unei afaceri sau angajare
Cu ce ramanem de la acest curs ?
- Diplomă ANC : Croitor îmbrăcăminte după comandă
- Suport de curs printat
- Tiparele realizate pe măsurile proprii
- Cele 5 produse realizate pe măsurile proprii.
- Produsul pentru proiectul final, realizat cu materialele dvs.
3. PROGRAM CURS
Frecvență normală
- Program dimineața: 9:00 – 12:00 ( luni, miercuri, vineri )
- Program prânz: 13:00 – 16:00 ( luni, miercuri, vineri )
- Program seara: 17:30 – 20:30 ( luni, miercuri, joi )
- Frecvență: 3 ore/sedință; 3 zile/săptămână;
- Durată: 4 luni/ 165 ore
Frecvență intensivă
- Program dimineața: 9:00 – 14:00 ( marți, joi )
- Frecvență: 5 ore/ședință; 2 zile/săptămână;
- Durată: 3 – 4 luni/ 165 ore
4. START INCEPERE CURSURI
17.02.2020 – 29.06.2020
- Grupa cu frecvență normală
- Program seară: 17:30 – 20:30 ( luni, miercuri şi joi )
- Vacanță : 17.04.2020 – 20.04.2020
- Locuri libere: 9
02.03.2020 – 29.06.2020- Grupa cu frecvență intensiv
- Program dimineaţă: 09:00 – 14:00 ( luni şi miercuri )
- Vacanță : 17.04.2020 – 20.04.2020
- Locuri libere: 9
- Grupa cu frecvență intensiv
5. CONDITII DE ACCES LA CURS
- Minim studii gimnaziale ( pentru obținerea diplomelor acreditate ANC )
*** Pot participa la curs și persoanele care nu au minimul de studii, dar vor primi doar diplome de la institut
6. ACTE NECESARE PENTRU INSCRIERE
Pentru înscriere la sediul institutului:
- Copie C.I./ Pasaport
- Copie certificat de naștere
- Copie certificat de căsătorie (după caz)
- Copie ultima diplomă de studii (minim școala gimnazială pentru obținerea diplomei ANC)
- Adeverință medicală
Pentru înscriere on-line trimiteți la adresa: institutuldemoda@gmail.com următoarele:
- Specificați cursul dorit
- Perioada cursului și frecvența cursului
- Modalitatea de plată (integral sau în rate)
- Copie C.I./ Pașaport
- Copie certificat de naștere
- Copie certificat de căsătorie (după caz)
- Copie ultima diplomă de studii (minim școala gimnazială pentru obținerea diplomei ANC)
- Copie adeverință medicală
Nota:
- La înscrierea on-line, după trimiterea informațiilor de mai sus, Furnizorul (Institutul de Moda) se obligă să trimită factura proformă Beneficiarului (cursantului), iar după efectuarea plații integrale/avans Beneficiarul trimite ordinul de plată la adresa institutuldemoda@gmail.com.
- Rezervarea locului se face după plata integral/avans cash ( înscriere la sediul instituției) sau după primirea ordinului de plată integral/avans ( inscrierea on-line)
- Restituirea banilor în caz de retragere se face astfel:
– în cazul în care, Beneficiarul se retrage cu minim 15 zile lucrătoare înainte de data începerii cursului, valoarea taxei de participare plătită se va restitui 100%
– în cazul în care, Beneficiarul se retrage cu minim 10 zile lucrătoare înainte de data începerii cursului, valoarea taxei de participare plătită se va restitui 75%
– în cazul în care, Beneficiarul se retrage cu minim 5 zile lucrătoare înainte de data începerii cursului, valoarea taxei de participare plătită se va restitui 50%
– în cazul în care, Beneficiarul se retrage înaintea începerii cursului cu 5 zile sau după începerea cursului, valoarea taxei de participare plătită nu se va restitui.
7. TARIFE SI MODALITATI DE PLATA (online/virament bancar sau cash la sediul institutului)
- Varianta I – Plată integrală: Reducere de la
3500 leila 3150 lei - Varianta a II a – Plată în rate : 3500 lei avans 1400 lei + 3 rate x 700 lei
- Varianta a III a – Plată integrală cu maşină de cusut marca TEXI : 3650 lei
IMPORTANT ! La toate variantele de plata veţi primi separat CADOU Pachetul START :
- Centimetru croitorie, clestişor, cretă, ace cu gămălie, foarfecă, etc
*** Dacă vii cu un prieten/rudă la curs vei obtine 3% discount suplimentar