CURS DE DESIGN VESTIMENTAR

DIPLOMA-CURS-DE-DESIGN-VESTIMENTAR.JPG
DIPLOMA-CURS-DE-DESIGN-VESTIMENTAR.JPG
diploma-designer-vestimentar.jpg

1. ACREDITARE SI DIPLOMA OBTINUTA

  • Curs acreditat de Ministerul Muncii și Ministerul Edicației (ANC): COD COR 7433.2.1
  • Diplomă „Croitor îmbrăcăminte după comandă” – recunoscută național și internațional
  • Curs acreditat de Ministerul Muncii și Ministerul Edicației (ANC): COD COR 3161.3.4
  • Diplomă „Creator proiectat îmbrăcăminte” – recunoscută  național și internațional(ANC)
  • Diplomă de specializare „Designer Vestimentar” din partea Institutului de Moda ,,Salomeia Truta,,

2. PROGRAMA CURS DESIGN VESTIMENTAR ( specialist )

Ce vom face la acest curs ?
  • Începem totul de la 0
  1. Modul de Design vestimentar :
  • desen de modă
  • anatomie artistică                   
  • teoria culorii
  • redarea materialității
  • schițe tehnice
  • stimularea creativității
  • istoria costumului
  • stiluri vestimentare
  • tipuri de siluete
  • conceperea unei colecții
  1. Modul de croitorie – damă sau bărbați ( la alegere )
  • Învățăm despre tipurile de fibre, fire, țesături, materiale de bază, auxiliare și secundare
  • Învățăm tipurile de cusături manuale și mecanice
  • Învățăm să luăm măsurile necesare pentru construirea tiparelor
  • Construim tiparul de baza pentru 5 produse pe măsurile cursantului
  • Pregătim tiparele pentru croit și realizăm produsele :

-damă –  realizare 6 produse (fusta, rochie, cămașă, sacou, pantaloni și corset)

-bărbați – realizare 4 produse (cămașă, vestă, sacou, pantaloni)

  1. Modul construcție tipar – damă sau bărbați
  • Învățăm să facem transformări pentru orice model pornind de la tiparul de bază la scara 1/4 pentru a putea modela hârtia mai ușor și a ne crea o părere de ansamblu asupra produsului
  • Modelele realizate vor conține diverse elemente ( transformări de pense, falduri, cute, pliuri, tăieturi, volume, etc )
  • Efectuăm transformări pornind de la tiparul de bază pentru diverse modele
  1. Concepere colecții
  • Realizăm colecții comune pe parcursul cursului pentru a participa la show- uri de modă sau pentru diverse proiecte în domeniu ( cu materialul Dvs. Sau de la noi )
  • Realizăm un proiect  final cu o colecție din care se vor realiza minim 5 ținute (cu materialele Dvs. )
Ce nu vom face la acest curs ?
  • Nu lucrăm pe schițe deja existente
  • Nu lucrăm după „Burda” sau alte reviste de specialitate
  • Nu copiem tipare
Ce oferim cursantilor ?
  • Suport de curs design vestimentar, croitorie și tipar gratuit
  • Țesături de calitate pentru realizarea produselor damă sau bărbați
  • Hârtie pentru realizarea schițelor, tiparelor, etc
  • Grupe mici de cursanți ( maxim 7 )
  • Masă de lucru individuală
  • Hârtie pentru realizarea tiparelor
  • Echipamente , unelte și utilaje necesare pe tot parcursul cursului
  • Asistență gratuită după terminarea cursului pentru promovare și deschiderea unei afaceri sau angajare
Cu ce ramanem de la acest curs ?
  • Diploma ANC : Croitor îmbrăcăminte după comandă
  • Diploma ANC : Creator proiectant îmbrăcăminte
  • Diploma de specializare „Designer vestimentar”
  • Suport de curs design vestimentar
  • Suport de curs croitorie
  • Suport de curs tipar
  • Tipare/ desene realizate pe parcursul cursului
  • Produsele realizate la cursul de croitorie
  • Colecția finală sau cea realizată pe parcursul cursului ( realizate cu materialele dvs. )
  • Sedință foto pentru toți absolvenții prin Proiectul FRESH

3. PROGRAM CURS

  • Frecvență zilnic

Program dimineața: 9:00-12:00  ( luni – vineri ):

 – Modul design (luni,miercuri,vineri)

 – Modul croitorie/tipare ( marti, joi )

Program prânz: 14:00 – 17:00 ( luni – vineri )

 – Modul design ( luni, miercuri, vineri )

 – Modul croitorie/tipare ( marti, joi )

Frecvență: 3 ore/ședință; 5 zile/săptămână;

Durată: 10 luni/ 645 ore

4. START INCEPERE CURS

18.02.2019 – 07.02.2020

  • Frecvență  zilnic
  • Program prânz: 14:00-17:00 ( luni – vineri )

 – Modul design: 14:00-17:00 ( luni, miercuri, vineri )

 – Modul croitorie/tipare: 14:00-17:00  ( marti, joi )

  • Vacanță : 27.04.2019 – 05.05.2019; 20.07.2019 – 18.08.2019; 20.12.2019 – 06.01.2020                  
  • Locuri libere: 7

5. CONDITII DE ACCES LA CURS

  • Minim studii liceale ( pentru obținerea diplomelor acreditate ANC )

*** Pot participa la curs și persoanele care nu au minimul de studii, dar vor primi doar diplome de la institut

6. ACTE NECESARE PENTRU INSCRIERE

Pentru înscriere la sediul institutului:

  • Copie C.I./ Pasaport
  • Copie certificat de naștere
  • Copie certificat de căsătorie (după caz)
  • Copie ultima diplomă de studii (minim studii liceale pentru obținerea diplomei ANC)
  • Adeverință medicală

Pentru înscriere on-line trimiteți la adresa: institutuldemoda@gmail.com  următoarele:

  • Specificați cursul dorit
  • Perioada cursului și frecvența cursului
  • Modalitatea de plată (integral sau în rate)
  • Copie C.I./ Pașaport
  • Copie certificat de naștere
  • Copie certificat de căsătorie (după caz)
  • Copie ultima diplomă de studii (minim studii liceale pentru obținerea diplomei ANC)
  • Copie adeverință medicală

Nota:

  • La înscrierea on-line, după trimiterea informațiilor de mai sus, Furnizorul (Institutul de Moda) se obligă să trimită factura proformă Beneficiarului (cursantului), iar după efectuarea plații integrale/avans Beneficiarul trimite ordinul de plată la adresa institutuldemoda@gmail.com.
  • Rezervarea locului se face după plata integral/avans cash ( înscriere la sediul instituției) sau după primirea ordinului de plată integral/avans ( inscrierea on-line)
  • Restituirea banilor în caz de retragere se face astfel:

– în cazul în care, Beneficiarul se retrage cu minim 15 zile lucrătoare înainte de data începerii cursului, valoarea taxei de participare plătită se va restitui 100%

– în cazul în care, Beneficiarul se retrage cu minim 10 zile lucrătoare înainte de data începerii cursului, valoarea taxei de participare plătită se va restitui 75%

– în cazul în care, Beneficiarul se retrage cu minim 5 zile lucrătoare înainte de data începerii cursului, valoarea taxei de participare plătită se va restitui 50%

– în cazul în care, Beneficiarul se retrage înaintea începerii cursului cu 5 zile sau după începerea cursului, valoarea taxei de participare plătită nu se va restitui. 

7. TARIFE SI MODALITATI DE PLATĂ (on-line/virament bancar sau cash la sediul institutului):

CURSANȚI NOI ( NU AU ABSOLVIT UN ALT CURS LA INSTITUT )

  • Plată integrală : de la 3900 euro la 3510 euro (10% discount)
  • Plată în 2 rate : de la 3900 euro la 3705 euro (5% discount)

             avans 1905 euro + 1 rata x 1800 euro (rata se va achita la 4 luni de la începerea cursului )

  • Plată în 10 rate: 3900 euro

              avans 1400 euro + 10 rate x 250 euro

 CURSANȚI DE LA INSTITUT ( AU ABSOLVIT UN ALT CURS LA INSTITUT )

  • Plată integrală : de la 3900 euro la 3315 euro (15% discount)
  • Plată în 2 rate : de la 3900 euro la 3510 euro (10% discount)

                avans 1810 euro + 1 rata x 1700 euro (rata se va achita la 4 luni de la începerea cursului )

  • Plată în 10 rate : de la 3900 euro la 3705 euro (5% discount)

                 avans 1405 euro + 10 rate x 230 euro

  • Dacă vii cu un prieten/rudă la curs vei obtine 3% discount suplimentar